loading...
اتلیه علیرضا
علیرضا اسدپور بازدید : 131 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (3)

 این همون بازی که به قول شاعر میگه

وعده ی ما تو داربی                                                                               وقت گریه ابی

 

                                                   

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یاسی قلبم در تاریخ 1348/10/11 و 19:59 دقیقه ارسال شده است

یک آرزو کنید ... این دعا را بخوانید ... یک آرزو کنید

به یاد داشته باشید که پیش از آن که این دعا را بخوانید یک آرزو کنید.

چیز دیگری وجود ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که این نامه را با دیگران سهیم شوید، و در روز چهارم انتظار چیزی را بکشید. از أن که باید این نامه را به دیگران هم بفرستید متأسفم... اما خواهش می کنم این توالی را نشکنید. دعا کردن یکی از بهترین هدایای رایگانی است که می‌توانیم دریافت کنیم.

دعای زیر را بخوانید:

ای کاش امروزمان پر از صلح و آرامش باشد... ای کاش به خالق آن چنان باور داشته باشیم که چرایی برای آن چه هستید به میان نیاوریم... ای کاش پیامدهای بی‌کرانی را که زاییدهَ دعا کردن است را از خاطر نمی‌بردیم... ای کاش از نعمت‌هایی که دریافت می‌داریم استفاده کنیم ... و عشقی که نصیب‌مان می‌شود را به دیگران منتقل کنیم... ای کاش گنجایش دانستن این مطلب که مخلوق هستیم را داشته باشیم.... بگذاریم این حضور در مغز استخوان‌مان جاری شود... به وجودمان اجازه دهیم آواز بخواند، پای‌کوبی کند، ستایش کند و عشق بورزد ......

حالا، در عرض 5 دقیقه این نامه را به 11 نفر بفرستید. شمارش را شروع می کنیم، 1، .... علت را خواهید فهمید .....!!!
پاسخ شما :
ارسال پاسخ .

این نظر توسط یاسی قلبم در تاریخ 1348/10/11 و 17:33 دقیقه ارسال شده است

دلم را چون اناری کاش یک شب دانه می کردم
به دریا می زدم در باد و آتش خانه می کردم

چه می شد آه ای موسای من، من هم شبان بودم
تمام روز و شب زلف خدا را شانه می کردم

این نظر توسط یاسی قلبم در تاریخ 1348/10/11 و 17:32 دقیقه ارسال شده است

سلام علیرضا جون وبت عالی جیگر
من که خیلی ازش خوشم اومد ترکوندی دادا.شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت; سایتی کاملا ورزشی است لطفا برای دیدن ادامه مطالب تبلیغ سمت چپ صفحه را x بزنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما یک از بازیکنان موفق به دریافت جایزه بهترین بازیکن جهان خواهند شد؟
    سپاهان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 292
  • بازدید کلی : 3,839
  • کدهای اختصاصی

    جدیدترین قالبهای بلاگفا


    جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ

    کد حرکت متن دنبال موس دریافت کد آتش بازی چت روم

    قالب


    قالب وبلاگ


    قالب وبلاگ


    قالب وبلاگ

    دریافت کد رقص دلقک چت روم

    قالب

    دریافت کد بارش برف چت روم

    قالب


    دریافت کد قفل کلیک راست چت روم

    قالب

    دریافت کد حرکت ستاره چت روم
    دریافت کد قلب دنبال موس چت روم